خرید و فروش قطعات لیفتراک تویوتا
روغن سردکن لیفتراک سپاهان ۳ تن گازی ( رادیات روغن ) برند : CLARK
برای خیلی شاید سوال باشد که روغن سرد کن چیست و چرا یکی از اساسیترین قطعات در موتورهای دیزلی محسوب میشود؟ در سادهترین تعریف، روغن سردکن قطعهای است که دمای روغن موتور را کنترل میکند تا روانکاری موتور در بهترین وضعیت باقی بماند. اگر دمای روغن از حد استاندارد بالاتر برود، خواصش را از دست میدهد. در چنین وضعیتی، موتور در معرض آسیبهایی مثل یاتاقانزدگی یا افت فشار روغن قرار میگیرد؛ موضوعی که رانندگان با آن بیگانه نیستند.
خنک کن روغن لیفتراک سهند ( رادیات روغن )
رادیات روغن لیفتراک سهند ( کولر روغن ) یا خنککن روغن موتور پرکینز یک قطعه مهم در سیستم خنککاری موتورهای دیزلی است. وظیفه اصلی آن کاهش دمای روغن موتور برای حفظ عملکرد بهینه و افزایش طول عمر موتور است. این قطعه با انتقال حرارت روغن به سیال خنککننده (معمولاً آب) عمل میکند و از افزایش بیش از حد دمای روغن جلوگیری میکند
نحوه عملکرد:
سینی زیر موتور تراکتور فرگوسن ۲۸۵ برند شرکتی ت.ث.ث
سینی زیر موتور تراکتور فرگوسن ۲۸۵ برند شرکتی ت.ث.ث
استکان تایپیت موتور تلک K4100ZD
استکان تایپیت یکی از قطعات مهم و حیاتی در موتورهای احتراقی است که نقش انتقال نیروی ایجاد شده توسط بادامکهای میلسوپاپ به سوپاپها را بر عهده دارد. این قطعه به گونهای طراحی شده که بتواند نیروی مکانیکی را به شکلی مؤثر به سوپاپها منتقل کند و عملیات باز و بسته شدن آنها را کنترل کند
سینی توربین لیفتراک سهند DV
سینی توربین لیفتراک سهند DV
درب ترموستات تراکتور فرگوسن ۳۹۹ ( پرکینز ۱۰۰۶ و ۱۰۰۴ ) برند شرکتی ت.ث.ث
درب ترموستات تراکتور فرگوسن ۳۹۹ ( پرکینز ۱۰۰۶ و ۱۰۰۴ ) برند شرکتی ت.ث.ث
فیلتر هیدرولیک لیفتراک سپاهان ۳ تن گازی
فیلتر هیدرولیک لیفتراک سپاهان ۳ تن گازی
تسمه بالانسر لیفتراک سپاهان ۳ تن گازی برند MITSUBISHI
تسمه بالانسر لیفتراک سپاهان ۳ تن گازی برند MITSUBISHI
ترموستات لیفتراک سپاهان ۳ تن گازی
ترموستات در لیفتراک سپاهان نقش حیاتی در تنظیم و حفظ دمای بهینه موتور ایفا میکند. این قطعه با کنترل جریان مایع خنککننده بین موتور و رادیاتور، از گرم شدن بیش از حد موتور جلوگیری کرده و همچنین به گرم شدن سریعتر موتور در زمان سرد بودن کمک میکند .
وظایف اصلی ترموستات:
تنظیم دما:
ترموستات با باز و بسته کردن مسیر عبور مایع خنککننده، دمای موتور را در محدوده مشخصی (معمولاً بین ۸۰ تا ۹۰ درجه سانتیگراد) نگه میدارد [۱، ۳].
جلوگیری از گرم شدن بیش از حد:

